Friday 12 August 2011

PREMIUM BEAUTIFUL PAKAIAN DALAM POPULAR DI MALAYSIA


PREMIUM BEAUTIFUL ADALAH PAKAIAN YG SANGAT HEBAT DI MALAYSIA.SIHAT UNTUK WANITA BONUS UTK LELAKI.SEMUA WANITA SUKA KAN KECANTIKAN.INI LAH PENYELESAIANYA,PREMIUM BEAUTIFUL.SI PEMAKAI AKAN KELIHATAN ANGGUN DAN CANTIK.NAK CUBA SECARA PERCUMA BOLEH CALL SAYA 0162229051 SHAFARIN ATAU ISTERI SAYA 0162229050 (WANI) DALAM MASA YANG SAMA PREMIUM BEAUTIFUL INI JUGA  BOLEH MENJANA PENDAPAT.JGN MALU-MALU CALL JE.


Salam Usahawan, wujud pertanyaan dan persoalan...
Untuk menjadi usahawan Premium Beautiful wajib keluar modal ke? 
Jawapan, paling tepat ialah YA, anda wajib keluar modal untuk mendapatkan DEMO-SET (PRODUK). Dan modal bergantung kepada anda (prospek-potensi) kerana perlu diingat... mana bisnes tidak bermodal dan modal tidak boleh dihadkan kepada sejumlah nilai tertentu. 
 
Dalam rangkaian bisnes ini, KONSEP 3S menjadi teras iaitu : 
(1) SELLING : kemahiran memahami dan menguasai ilmu produk, mudah untuk anda melakukan jualan produk terus kepada pengguna terutama tunai, kad kredit atau koperasi. 
(2) SPONSORING : Memahami dan menguasai strategi-plan, kerana pelan pemasaran hebat dan terbukti mudah untuk melakukan dengan menyertai Projek I-Kiss Power2u. 
(3) SISTEM : Memahami sistem latihan kepimpinan dan keusahawanan memudahkan anda untuk melakukan "follow-up-service".
Dalam bisnes ini, modal untuk demo-set bergantung kepada anda untuk bertindak, contohnya ada prospek mengambil Projek 10 set PB atau 15 set PB atau 20 set PB atau...tiada halangan semuanya adalah peluang. Contohnya, hari ini ramai prospek mengeluarkan modal RM44,000.00 untuk  PREMIUM BEAUTIFUL (PB) dan BIO AURA (BBA). Yang penting anda memiliki kemahiran menjual, menaja dan melakukan service-follow-up.
ANDA HEBAT... SO ANDA BUAT



No comments:

Post a Comment